Team ExCeL
Welcome to Team ExCeLs Website.



 
HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Siggy help

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
gigawolf135

avatar

Posts : 74
Age : 20
Location : Texas

PostSubject: Siggy help   Sat Jan 01, 2011 9:38 am

I cant get my signature to pop up in my posts even though i went to preferences and checked "Always attach my signature", HELP lol
Back to top Go down
View user profile
ReMix
Leader
Leader


Posts : 665
Age : 23
Location : Canada

PostSubject: Re: Siggy help   Sat Jan 01, 2011 9:55 am

gigawolf135 wrote:
I cant get my signature to pop up in my posts even though i went to preferences and checked "Always attach my signature", HELP lol

Well, thats weird, can you give me the code for your sig? and i will have a look at it.
Back to top Go down
View user profile
gigawolf135

avatar

Posts : 74
Age : 20
Location : Texas

PostSubject: Re: Siggy help   Sat Jan 01, 2011 10:02 am

The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present.

Spoiler:
 
Spoiler:
 
Made By Gigawolf135 (Me)^

thats all of it
Back to top Go down
View user profile
iiNzaNE_LiMiTz

avatar

Posts : 87
Age : 26
Location : Lafayette, LA

PostSubject: Re: Siggy help   Sun Jan 02, 2011 3:53 pm

yeah, im having the same problem.
Back to top Go down
View user profile
ReMix
Leader
Leader


Posts : 665
Age : 23
Location : Canada

PostSubject: Re: Siggy help   Sun Jan 02, 2011 4:04 pm

I reported it, dont worry guys
Back to top Go down
View user profile
ReMix
Leader
Leader


Posts : 665
Age : 23
Location : Canada

PostSubject: Re: Siggy help   Sun Jan 02, 2011 4:53 pm

Okay, i found a fix to it.. please tell me if it is now working fine.
Back to top Go down
View user profile
iiNzaNE_LiMiTz

avatar

Posts : 87
Age : 26
Location : Lafayette, LA

PostSubject: Re: Siggy help   Sun Jan 02, 2011 10:11 pm

hmm.. lets see...

EDIT: yup. works now.
Back to top Go down
View user profile
ReMix
Leader
Leader


Posts : 665
Age : 23
Location : Canada

PostSubject: Re: Siggy help   Sun Jan 02, 2011 11:49 pm

haha alright good
Back to top Go down
View user profile
gigawolf135

avatar

Posts : 74
Age : 20
Location : Texas

PostSubject: Re: Siggy help   Mon Jan 03, 2011 12:28 am

HOORAY! it works!
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Siggy help   

Back to top Go down
 
Siggy help
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Camp Happy Heart Siggy!
» Siggy Maker Shop!!!
» New Mamegoma Siggy C:
» new gleek avvie and siggy ;D

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Team ExCeL :: Board Information :: Support-
Jump to: